هنرمندان کشور به دنبال منتقل کردن مبانی دینی شهدا به نسل های آینده هستند.

علی اصغر جعفری رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس کشور دیشب در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره ملی فانوس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه هنرمندانی در کشور هستند که دغدغه دین و حفظ اسلام دارند، گفت: این هنرمندان به دنبال منتقل کردن مبانی دینی شهدا به نسل های آینده هستند.

وی افزود: مهم ‌ترین دغدغه و هدف جشنواره فانوس، روشن کردن جامعه است که باید هنرمندان این عرصه را مورد حمایت قرار دهیم تا مشعلی باشد که راه را نشان دهد و امیدواریم سال آینده شاهد نوآوری و کارهای بهتری از هنرمندان باشیم.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس کشور گفت: انتخاب مازندران به عنوان میزبان این همایش به دلیل سبقه انقلابی و دینی و حماسه‌ های انجام شده است.

جعفری با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که باید به نسل‌های آینده انتقال یابد افزود: هشت سال جنگ تحمیلی تنها جنگ بین 36 کشور با ایران نبود بلکه نسلی را تربیت کرد که برای دین،اسلام و کشورشان جنگیدند و دفاعشان آگاهانه بود.

وی از برپایی کارگا‌های آموزشی با هدف انتقال تجارب  هنرمندان کشور در این جشنواره  خبرداد و گفت: 200 نفر از هنرمندان دفاع مقدس میهمان مردم مازندران هستند، در بخش های فیلم، تئاتر، سرود و هنرهای تجسمی در حال برگزاری است.

وی گفت: جهان تشنه آثار فاخر در حوزه دینی است و این ظرفیت خدادی در کشور برای تبیین مبانی دینی وجود دارد.

جعفری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار و عزت بین المللی است، افزود: امروز انقلاب اسلامی بشریت را به بلوغ نزدیک کرد.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس کشور گفت: اندیشه ‌های معنویت گرا رشد کرده و با اسلام و ترویج آن در جهان، حیات خلوت استکبار به هم زده شد و به همین دلیل دشمنان نمی ‌توانند ایران اسلامی را تحمل کنند.

انتهای پیام/ م

انتقال مبانی دینی شهدا توسط هنرمندان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.